Når jeg var ett tonårssviiiin

Vilket dygn, mötte Tuva på Nationalteatret, vi gick till Bar(e) ute, vidare till SagaKino och det blev bio för hela slanten. Vi tittade på Magic Mike, haha. Om ni inte hört om den så är det en film som handlar om manliga strippor, jag kan inte säga att jag ogillade den. Men själva filmen är inte speciellt bra, det jag tyckte om att titta på var när männen hade sina shower, mähä.

Sen drog vi vidare, var en snubbe som kom fram till oss och frågade om vi ville köpa "coca cola"..... Nejtack! Vi vill inte ha någon cola.. Men vi drog hem till Tuva, kollade på Lejonkungen, och jag somnade senare på hennes soffa. Vaknade, drog till bar ute och åt, och nu sitter jag här hemma i soffan. Ska förmodligen gå på bio idag igen, Ted, skall vi se, skaparna från Family guy, så den måste ju vara bra.
 
Fräscha brudar i Dublin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0