varit på toppen av operahuset

Har nu fixat skattekort, och simkort. Men är tydligen dålig täckning på simkortet så är lite okontaktbar. Men det ska nog fixa sig ändå. Och nu använder ajg inte mer mitt svenska nummer! Så om ni försöker nå mig är det ingen mening.

I väntan på att skattekortet ska komma ska jaganmäla mig på lite bemmaningssidor. Jag kan inte skaffa bank försen kortet har kommit, lite drygt att vänta. Men finns inte så mycket mer att göra.

Och imorgon är det onsdag så då ska jag träffa Linnea ifrån kören :D Sist vi träffades var när vi firade juldagen ihop, det var en jäkla tequila kväll som ingen har ett minne av :) Och ja, det är ju ett tag sen! Så ska bli så roligt att träffa henne igen (: En riktigt snäll människa det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0