Slappis dag

Japp, jag låg extra länge i sängen idag, bara för att ta vara på mitt underbart varma täcke. Men jag steg upp vid tolv ungefär och då fixade jag till mig. Egentligen behövs det inte, man känner ju ändå ingen här. Jag handlade mig två svarta linnen. Alltså jag fick med mig ett svart, ett vitt och ett grisrosa längre linne. Hur lyckades jag missa alla mina linnen!? Det som är ett måste för mig, bästa basplagget som finns. Sen köpte jag även tjocka knästrumpr, jättemysiga :)

Pratade med Sorab (Zorab?) också, han som skulle kolla med telefonjobbet, och de skulle ringa för utbildning nästa vecka. Så då kanske det väntar ett samtal. Jag kan ju inte säga att jag egentligen har ansträngt mig så mycket för att få ett jobb. Jag har sagt till mig själv att jag ska lämna ut cv, n men jag är alldeles för blyg för sånt! Men imorgon ska jag ta mitt förstnd till fånga och åka ut till Sandsjöviken och där ska jag lämna lite cv,n i butiker.

Ikväll då, vi har knarkat One tree hill, har 8 säsonger på datorn så jag känner mig aldrig uttråkad. Sen tittade vi på en film 'The fourth kind', rysare som var rysligt ryslig.. haha tönt. Nej men den var läskig, OCH intresant. Jag älskar övernaturliga saker. Det finns alltid något nytt att lära om det. Varför fanns det inte något sånt här intresant ämne i skolan? Då hade jag haft högsta betyg i något iallafall ;) Men då ska man väl kunna bevisa att det faktiskt existerar också.

Och jag måste fixa stype till datorn också, fatta att jag bor utom Sveriges gränser och inte har skype så jag kan ringa gratis hem till morsan, whatwhat.. Det fixar vi imorgon.

Nu blir det ett till avsnitt, sen sooooova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0