Låt oss börja

Känner att jag nu börjar komma in i rätt spår, har idag för första gångne åkt spårvagn själv, eller ja, med Linnea då också men hon är ju nybörjare hon också. Det var ioförsig jäkligt dyrt. 8 biljetter för 200 koronas. Men vi plankade, och inte utav anledning till att vi är snåla utan för att vi helt enkelt inte visste hur vi skulle göra? Inte lätt när man inte har någon som står med och visar. Liksom pinsamt att stå där och krångla och alla människor glor på en, haha!

Jo men dagen, Linnea Hultgren som vi träffade idag. Vi hade det jättemysgt. Vi började dagen inne på Oslo city (köpcenter) där vi tog en varsin baguette. Vi balbblade och babblade och orden tog aldrig slut. Tre pratkvarnar som sitter ihop och det blir aldrig tråkigt! Sen handlade jag mig lite strumpbyxor och strumpor. Strumpr som alla vet som känner mig, är något jag alltid har haft dåligt med. Därför har jag vuxit upp med olika strumpr på mina fötter, det har varit en hård uppväxt..

JAMEN, vi lagade mat, wockat!




Vi ska träffas igen på lördag för vinmys. Eller alla här på föreningen dricker vin (och allt annat) alla dagar i veckan verkar det som. Jag förstår inte hur dom orkar! Fest just nu i rummet intill, jag har varit och hälsat på ett par ggr. EN snubbe frågade mig vad jag jobbade med. Japp inget för tillfället, så frågad ehan vad jag sökte och jag svarade att allt möjligt typ, jag vill ju ha så mycket erfarenhet som möjligt av den här resan så jag vill liksom testa på det mesta. Och jag gav han mitt nummer så skulle han se vad han kunde göra, woopwoop. Och det kommer isf bli telefonförsäljare isf. Alla erfarenheter är bra erfarenhet.

Och
en sak till, när jag skriver allt detta, denna texten, så tänker jag orden i huvudet i stockholms dialekt, sick! haha har träffat en superskön brud som kommer därifrån och hon babblar heela tiden så inte konstigt att man snappar åt sig endel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0