Knäckebröd och coca cola.. God morgon

Okej, det första vi ska fixa idag är ett nytt simkort med norskt nummer. Det är bättre att ha ett norskt nummer när man söker jobb för de tycker det är smidigare och billigare att få tag på en då, vilket ioförsig stämmer väldigt bra. Och sen ska vi fixa en norsk bank, och så ska vi fixa ett skattekort :)
Det
till att börja med, sen ska jag skriva ner mitt norska nummer på mina cv,n sen är det bara till att lämna ut och bli medlem i massa sidor med bemmaningsföretag. Spännande, men såklart är jag lite nervös inför intervjuer som komma skall, jag har aldrig varit med på en sån i hela mitt liv.

Och mamma som är världens bästa skickade med mig massa mat! Det var tungt att bära, som tur väl kom Miranda och två till och mötte oss på stationen igår så då fick vi massa hjälp att bära, annars hade det nog blivit lite problem för oss. Jo men maten, så himla skönt att man tog med sig, nu klarar jag nog mig i två veckor! Massa pulvermos, konserverade köttbullar, pilsnerkorv, knäckebröd, tonfisk osv.. Så började dagen med knäckebröd men har ju ingen juice eller mjölk så det fick bli en enkel coca cola.



bra att jag har ögonbryn


Kommentarer
Postat av: sessanh

var väl en jävla tur hon skickade med dig mat då ;) tur du har henne! possss

2011-09-27 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0