Första kvällen i Oslo, fortfarande skitnödig

När Linnea och jag vart ungefär 10 år, så bestämde vi oss för att när vi blir gamla nog så ska vi dela lägenhet, och här är vi nu! Och vi fick Miranda på köpet!

Började med att tåga till Lund, det var jobbigt att få av 100 kg packning, men som tur är det finns det vänliga människor som är villiga att erbjuda sin hjälp. Så tack snälla damen! Sen var det vila en timme i Lund då vi passade på att äta och sen Oslobussen från 12.30-20.00. Men det var ingen jobbig resa, fanns gott om plats för benen och sköna säten.

Nu intar jag strax duschen och sedan vidare till sängen, så vi är pigga imorgon när vi ska ge oss ut i staden för att visa upp oss och lämna cv,n (: Och tack Danne för hjälpen!

Och jag ska försöka vara så duktig som möjligt med uppdateringar för familjens och min egen skull.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja det tackar vi för, ska läsa din blogg med glädje. Pussar och kramar...

2011-09-27 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0