Det är kul att det bor två ryssar och en norrman på svenska föreningen

Dagen började med att fixa till sig, lite söka jobb looken. Jag lämnda ut totalt 11 cv,n och jag hoppas innerligt att jag gjorde ett bra intryck på minst ett utav dom. Jag lämna b.la cv på cubus, hm, gina och några parfymerier. Det kändes mest bra på cubus kan jag säga, men fan jag var så sjukt nervös så när dom pratade med mig så kändes det som att jag sa helt fel saker. Känns dumt att försöka sälja sig själv och säga allt som står i cv,t. När de läser det sen då blir det ju bara upprepat. Men det är ju fredag idag också så jag kan ju räkna med att vänta minst till måndag iallafall.

Och ja ikväll, fredag, det är ju fest i minst ett av rummen här på vår våning varje dag. Men ikväll var det lite extra eftersom det är helg. Men jag orkar verkligen inte ge mig ut på partaj, jag orkar bara inte. Jag har varit social med dom och suttit nere på innegården men jag sitter liksom i mjukisbyxor och håret uppsatt i en tofft. Jag bara orkar inte bry mig helt enkelt. Jag får ingenting ut av det längre känns det som. Alltid samma sak. Aldrig några som bara vill dansa och ha kul typ. Som sist jag festade var det två dagar innan jag stack hit, då blev jag riktig kalasig. Gick på skumparty inne på Ron, hur kul som helst. Men det var ganska få tjejer där inne och alla killar skulle ta av sig tröjorna och hålla på. Ni är inte 15 längre..

Men
någon snubbe med skum i heela ansiktet gick fram till mig och stoppade hans äckliga tunga i min mun, och jag har ingen aning om vad det var för någon snubbe. Varför är sånt så viktigt för människor? JAJA, nä nu ska jag sluta klaga och verka vara mycket bättre än alla andra, för nej ag vet att jag inte är det :) Nu blir det facebook, one tree hill och vänner hela den underbara fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0