TGIF

Thank God Its Friday! Älskade fredagar, då är man på extra bra humör helt enkelt. En fin helg väntar, ikväll gör jag ingenting, bara tar det lugnt, inte kul att stressa igenom en fest eftersom jag inte är hemma försen halv tio ikväll. Men imorgon på dagen så ska jag och Emilie ut och shoppa, haha igår när vi skulle ses på stan så stod jag på jernbanetorget och väntade på henne och ringde henne som en galning, men hon kom inte försen kvart över tolv typ, då gick vi och åt en glass och sen hoppade på bussen, så det blev ingen halloween shopping där inte! Så det tar v imorgon och jag måste även köpa mig en ny kappa. Alla de andra ligger hemma och det börjar bli kallt med skinnjackan nu :(

Och det glömde jag skriva igår, jag var ju på Nordea och skulle hämta ut mitt norska bankkort, men de hade beställt det i fel namn till mig.. ##?&¤"I.. Så jag får vänta ytterligare några dagar och sen kommer det väl, och då skulle de ringa när det hade kommit.. Alvestad hade de skrivit, haha. Nu ska jag städa rummet lite innan jag ska iväg, eftersom folk antagligen kommer festa ikväll är det kul om man visar att man har det lite rent och snyggt.

HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0