Ny vecka

Måndag förmiddag, redan hunnit med en löparrunda på 45 minuter :) Ställde klockan på åtta men det blev lite sent igår, igen, så snoosade till halv tio :) Och det har ju varit lite dålig update nu under helgen så jag tänkte sumera den lite.

Fredag: Lönepils, företaget bjuder på öl, haha. Bättre blir det inte. Vår teamleder Alex mutade alla hela tiden, kom på nya mål. Tex den som säljer tre stycken först får en öl osv.. haha. Han vet hur han ska få ungdomar att sälja :) Så vi slutade jobbet vid 20 i åtta och tog oss då vidare till fikarummet där vi började dricka lite öl och fira att helgen har börjat. Sen vidare till ett ställe som hette Fridays där resten av företaget som jobbar dag höll till och drack ytterligare lite till.

När klockan börjar närma sig tolv så drar vi vidare till ett ställe som låg precis bredvid som heter Nicole & son,  där det var 20-årsgräns och de ville inte släppa in mig, försökte två gånger. Så det slutade med att jag hoppade över staketet :) Jag skulle in och dansa precis som alla andra, och de släppte in Maria och hon fyller år en vecka senare än mig ? :s hmm.

Jaja
, vi dansar och jag går hem tillsammans med Isak (som också är ifrån Ronneby) och Kim, vi bor alla på svenska föreningen.

Sen bir det lördag, jag och Sohrab väljer att chilla framför tv,n medans nästa alla andra festar, vi hörde inte så mycket av filmen för det var så pass hög musik. Sen avtar festen då alla drar ut och vi går in i Lee´s rum och fortsätter titta på film :) Senare på kvällen blir det kaos, när alla fyllisarna kommer hem. Så Miranda och jag låste senare in oss på vårt rum, för vi ville inte vara kvar ute på våningen, och Linnea låg redan där inne och sov och hade inte vaknat av något oväsen alls, haha.

Och så blev det söndag, mamma fyllde 45 år. Jag funderade på att åka hem över helgen bara för att vara med henne men ringde pappa och frågade vad han tyckte och han sa att det inte var någon mening för det ahde biljetter till fotbollen i Mjöllby så de kunde ändå inte spendera tid med mig, haha.

Nu ska jag ta mig en härlig dusch och sen göra mig lite mat, sen vidare för en dag på jobebt (:

HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0