Medelande

faster   om hej:
Hej lilla Fi!

Vill bara skicka en hälsning! Hoppas allt är bra o att du snart har fått ett jobb.jag vet i och för sig att det har du fått snart.Du är charmig go´och arbetsam så det fixar sig.Puss o kram från din gamla faster

Svar: Tack faster! :D Igår anmälde jag mig till ett bemmaningsföretag som heter studentconsulting, och man går genom dom så fixar de jobb till en. Och de ringde mig i förmiddags vid halv 10 och frågade om jag kunde komma på möte klockan halv 11, så det var jag. Och de kanske skulle fixa jobb på Ikea till mig, och det var i så fall i köket vilket betyder gratis mat! :D

Tack för ni tänker på mig där hemma!

Men vi får se hur det går, jag ska också söka på claes olsson, det är isåfall en heltidsanställning ett år framöver, så ska kolla där och se hur det går :) Men ni får hålla era tummar så får vi se :)

Kommentarer
Postat av: faster

Klart att du fixade ett så bra jobb.Ikea är ju kanon!Men Claes Ohlson är ju ett längre vik så det är väl bättre antar jag.Hoppas att du trivs o har kul samtidigt som du knegar:D.Jag är impad av mig själv att det funkade med att kommentera ditt inlägg,Faster tillhör ju tyvärr en icke bloggande o facebookande kategori.Kram

2011-10-04 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0