Ett snabbt inlägg

mamma  Onsdag: om

fia lilla du behöver ej klä ut dig för att det är halloween. det räcker att du är som du är så är du rolig och annorlunda akta bara så du inte skrämmer någon genom att visa dig kram på dig

Svar: Tack mamma för de värmande orden ♥ Men vad jag vet så är jag väldigt lik dig ;)

faster  om Onsdag:

Hej Fiatösen!
Så roligt att du fått jobb.Lägenhet? Då kanske du blir en bofast norgejänte.Och visst förstår jag att du saknar Hugo.Men mamma o pappa tar ju väl hand om honom.Såg att du är ute o joggar ibland,det glädjer fasterhjärtat :D.Hoppas vi om inte förr får träffas till jul.Det är ju faktiskt så att vi ej sågs så ofta innan heller;).Ha det gott,kram från gamla faster

Svar: Ja vi jobbar på det med lägenheten, Linnea ska ju på intervju idag så vi håller tummarna för henne så att vi båda får en fast inkomst och kan betala hyror varje månad :p Ja jag har faktiskt blivit väldigt duktig nu med träningen och med maten :) Kände i hjärtat att det var på tiden, så nu har jag precis varit ute på en liten gårunda tillsammans med Linneorna :) Och tänkte jogga en sväng imorgon bitti också, så vilar jag på helgerna. Och jag kommer komma hem till jul så då kommer vi ses alla människor som jag känner där hemma.

Haha nej men man ska inte få för mycket av det goda heller ;)


NU är det dags att sätta på sig lite kläder och föna håret lite, sen blir det lunch ute på stan med min fina jobbarkompis Emilie och vi ska även handla utstyrsel till på lördag, hon visste någon bra kostymaffär så hon skulle hjälpa mig :D haha, ni får ha en bra dag alla så hörs vi snart igen :)

HaDe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0