alldeles fel

Bakis söndag.. fast jag är inte så bakis, men ändå skönt att bara ligga i sängen och inte göra något alls. Känner kanske att det har blivit lite mycket av att inte göra något alls. Jag vill ha jobb nu!

Men igår, tanken var att vi skulle gå till ett ställe som hette Havanna för det var typ ända stället som hade 18-årsgräns. Men kul att de hade stängt, jag fyller ju inte 20 försen i november så utgång i Oslo får vänta tills dess. Men även ifall folk går ut här så är det nästan alltid någon hemma. OCh alla människor som bor här, förutom de läskiga ryssarna, är jättebra. Jättefina människor verkligen.

Och idag blir det en liten löprunda i den fina staden, nu har jag äntligen tid. Efter denna sommaren av konstant jobb och ingen träning har jag gått upp alldeles för mycket så det blir det ändring på nu :) Dags att bli hälsosam igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0