typiskt

mamma om Jag genom tiderna:

vad det gäller julledigt från den 16e dec tycker jag låter helt underbart några dagar extra jag får ha dig här hemma.


Svar: Sötsöta mamma :)




En sak som inte är särskilt fint just nu är min hals... Kommer lägligt till jag ska åka till Tyskland imorogn! :( Har riktigt ont och hostar som en gris. Det var som förra året, då blev jag typ matförgiftad dagen innan och spydde som en höna. Jag har då turen på min sida, så ska se hur jag mår ikväll annars blir det nog att stanna hemma :(




Förövrigt så står pommesen i ugnen och är strax klara, fint ska det va! Firtsprice pommes för typ 12 kr som aldrig blir riktigt färdiga ;)

Så jag ska iaf försöka gå till jobbet idag, Niklas och jag snackade om en Pw nu på morgonen som jag så fint avböjde, man behöver ju inte göra saken värre..

Lite bilder på mina jobbarkompisar!



Söta lilla Bean på jbbet :)



Niklas og Tuva när vi var ute och tog en pilsner :)



Olala.

Ja, det var det.. Ha det!




Kommentarer
Postat av: Emeli

Fasen då ! trodde du tagit bort din blogg :O haha , bra att du kommenterade ! nu ska jag bo på din blogg :) tack för kommentaren föresten ;) gullan!

2011-11-30 @ 17:30:45
URL: http://emeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0