Lite onödig shopping

Dagen har spenderats i Karlskrona, jag har spenderat väldigt lite pengar med tanke på hur mycket jag har fått för dom :) Här kommer lite ointresant fakta.
- Ett par svarta jeans
- En silvrig tröja
- 4 par trosor
- En st bh
- Två leggins
- Ett par knästrumpor
- En pyjamas
- Ett st nagellack
- Tre par öronhängen
- Ett st läppglans
- En parfym,
Ja det avr nog allt tror jag, och så har jag också handlat lite basprodukter från Willys, typ risgrynsgröt till Linnea och mig, ciggisar till Manda, en stock snus till Emilie, salt och lite påssåser och sånt. Usch vilket tråkigt inlägg det blev nu, här är lite bilder.
Har skaffat bruna ögon igen :D Och imorgon ska jag göra håret lite ljusare :) Åh jag ska bli fin igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0