Torsdag

Hejhop,, godmorgon. Idag är vi uppe tidigt, klockan är 08.30 och jag har redan duschat. Det är ändå tidigt för att vara jag, som brukar dra mig till tio, men nu ska jag bara sätta på mig kläderna sen drar vi till Linnea och käkar frulle, namnam. Har man en chans att komma bort från svenska föreningen så tar man den. Det beror inte på folket utan bara på miljön. Och det är ju trångt, men det var vad vi ahde förväntat oss. Men det finns inte så mycket att göra här, samma visa dag in och dag ut. Jag har fått rådet att inte stanna här för länge för tiden bara rusar iväg. Så nu gör jag mitt bästa i att spara pengar så jag kan ge mig ut i världen :)

Då passar det bra att lyckas glömma sitt busskort hemma när kontrollanterna stiger på bussen, japp 900 i böter :) Fint där, mina allra första böter någonsin. Någon gång skulle det komma..

Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0