Spotify

Eftersom jag och pappa delat spotify och vi har inte haft något premium, så har det nu såklart tagit slut, så det jag ikväll tänkte göra var att skaffa premium, och så stod det: Vi har redan fyllt i dina uppgifter från facebook och så stod det att jag var en man och att jag fyllde år idag, den 26.de nov. Haha va fan? Först fattade jag ingenting och när jag inte kunde fixa ett spotifykonto så tog jag hjälp av killarna och de förklarade för mig att det var någon som vart inne på min sida och ändrat, dessa jefla arbetskamrater ;)

Så nu har jag fått ytterligare några grattis på facebook, ja men tack för dom! Och ifall någon skulle tvivla så är jag faktiskt kvinna, och inte man :) Och angående mitt spotify konto så var det ingenting som jag kunde lösa, vi fattade inte varför. Så det jag skulle göra var att springa ner till 7-eleven och köpa ett för en månad, men det gick inte där heller. Så det var inte mitt kort eller något som det var fel på, som jag var lite orolig över först. Tack för det.

Och eftersom jag inte har något vettigt för mig så ska jag lägga ut lite härliga bilder på min nuvarande familj :)









Natha, Miranda, Linnea, Daniel och Dennis! Några utav människorna som jag får stå ut med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0