Nordea

Är min norska bank, och jag har en internetdosa och en internetbank, men varför kan jag då inte logga in? Så jag får gå ner till generius och betala min bot på 900 kronor som jag fick när jag åkte buss förra veckan och hade glömt busskortet hemma :)

Och min helg har varit fin, det är skönt att komma bort från lite ibland. En resa med buss till Göteborg tar ca 3,5 timmar. Så det är inte så farligt, dock var det lite läskigt att åka hem igår när det blåste så fruktansvärt! Men jag klarade mig hem helskinnad, och det gjorde mamma och pappa också som körde åt andra hållet. Och i fredags tog ju jag bara det lugnt med killarna i Lees rum, sen steg jag upp vid sju tiden och la i det sista i väskan och sprang till bussen, blev lite stressad så jag hann ikke äta frukost. Men jag klarade mig ändå. Sen möter mamma och pappa mig på Nils Ericsson terminalen i Gbg. Så vi går till hotellet så jag duschar och fixar mig lite sen går vi och äter i varuhuset femman och sedan vidare till Liseberg. Det regnade lite dock men annars var det fint :)

Orkar inte lägga ut bilder nu, så det kommer. Sen på söndag morgonen gick vi upp och åt frukost, sýnd att man inte orkar äta mer när det är så gott! :) Och sen en liten shoppingrunda i femman. Jag handlar mig en klänning bland annat som jag ska ha på julmiddagen med jobbet. Och ett jättefint mörkt nagellack. Och lite annat. Sen träffade vi ju Nanne Grönwall också, haha hon är så liten och söt :)

Hoppas alla får en fin vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0