Måndag!

God dag!
Jag har precis ätit lite brunch, lite pasta och ostsås, det funkar alltid. Måste börja spara lite pengar nu, Miranda och jag har vörjat snacka lite resor :) Så inget mer äta ute! Tackar syrran för helgen, den vart fin (: Roligt att någon där hemma vet hur jag bor. Sandra kom fram till att hon aldrig skulle klara av att bo i kollektiv (;

Och för övrigt så är jag kanske förkyld, kanske inte så roliga nyheter, inte för mig iallafall. Och jag är också väldigt mycket allmänt förvirrad om vad som händer i mitt liv. Dock inget jag kan skriva ut här, hur mycket jag än hade velat.. :(

Nu i veckan ska jag boka biljetter till Göteborg också, där jag ska träffa mina föräldrar och gå på julmarknad på Liseberg :) Synd bara att jag då kommer att missa Marias födelsedag :(

Nu ska jag sätta på mig kläderna och seda dra till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0