Livet på en buss

Så känns det just nu.
2011 har varit det mest hönbdelserika året jag någonsin vart med om, därför för min egen skull tänker jag sumera det någon dag. När jag har mer tid! På lördag åker jag en resa till Gbg, där jag ska träffa mor min och far min. Vi ska mysa på julmarknad på Liseberg. Och helgen efter det, då åker jag till Tyskland och ska sjunga för kung och fosterland :D Yaay, Luciaresa med kören, de kommer förmodligen plocka upp mig i Lund och sen åker jag ifrån lund till Stade, trefje året i rad. Och detta kommer nog vara lika roligt som alla andra år! Och så får jag träffa alla gamla godingar igen, som till exempel Felicia! :D



Och jag planerar just nu en resa, till Indien. Snackade med min vän Rickard igår och vi kom fram till att vi skulle resa till Indien, i typ mars-april! Jag vill leva ut nu! Tänkte bara berätta det.

NU sticker jag till bussen!
Ha Det!


Kommentarer
Postat av: Miranda

fy FAN va stökigt det är bakom dig på bilden

2011-11-22 @ 16:59:35
Postat av: Pappa

Fin du är lilla gumman!

2011-11-22 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0