Konkurrans

Hejhopp,

Steg som vanligt upp runt halv tio och gick ut på vår promenad, igår sprang jag till och med , känns skönt att vara igång igen! :D Tror jag ska springa imogon också, så skönt, så skönt. Jag köpte en first price pizza för 18 kr så nu håller jag mig tills fem i eftermiddag då jag som vanligt äter mina två mackor som jag har med mig till jobbet. Igår på jobbet presenterade de nya premier, den som har bäst procent av oss på viasat, vi är ca 10 st, vinner en Iphone 4s, haha, och tvåan och trean vinner en varsin Ipod touch, haha. Så nu är det bara till att ligga i och försöka sälja så mycket som möjligt, hade vart fint med en ny telefon. Sohrab som jobbar på samma jobb som mig, (som fixade detta jobbet till mig), var den bästa i oktober på telenor och kom hem med en Ipad ;) haha, vilket jobb!

Men det är svårt också, jag har ju ingen erfarenhet av salg jobb så jag har inte den rätta tekniken, men det går bättre och bättre och jag blir mer självsäker :)

Just nu spelar Miranda som vanligt hög musik i högtalarna, det är ALLTID någon som spelar musik, och det gillas.
Just nu spelar hon Madicken, pillutta dig, :p haha så säger hon att det är typiskt mig och Sandra, att det är typiskt mig att alltid pilla upp saker i näsan. haha, en annan låt som säkert spelas en gång om dagen är Timbuktu.



Men nu ska jag sätta på mig mitt ansikte igen och sedan hoppa på buss 54 mot Kelsås station och hoppa av Arendalsgata :) Ha en fin dag alla!

HaDe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0