Kommentar

Miranda om Livet på en buss:

fy FAN va stökigt det är bakom dig på bilden

Svar: Kan inte hjälpa att Linnea aldrig städar ;)


Onsdag, igår gick det lite segare på jobbet, men mot slutet kom jag ikapp mig själv :) Efter jobbet gick jag, Niclas och Tuva ut på lite öl. Det var ju ändå tisdag :) Så vi gick det är lugnt härligt ställe som var lite rockigare och de spelade riktigt bra musik med en bra ljudvolym så man hörde vad varandra sa utan att behöva skrika sig hesa. Sen kom jag hem, gick in och satte mig hos Marcus och vi sitter vid han dator och glor lite, tills han plötsligt börjar skaka som fan.

Men det var dock inte han som skakade utan det var hela byggnaden som gungade, alltså riktigt creepy. Då hade det också skakat tidigare på kvällen när inte jag var hemma. Satte mig i Sohrabs säng och hela sängen gungade. haha, men vi överlevde det också :) Nu väntar jag på att nudlarna ska bli klara så jag kan käka något innan jobbet :) Onsdag, bara tre dagar kvar till helg ;)

Ha Det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0