Jag genom tiderna

Igår tittade Manda och jag genom mitt gamla USB, alltså på bara några få år, vad man hinner förändra sig, stilen, håret, sminket, poosen ;)

Så det jag gör är att dela med mig av lite bilder på mig själv, intresant va? Ja, bryr ni er inte så bläddra förbi dom och läs texten som står under istället :)

Lite bilder från hur man såg ut på gymnasietiden















Kanske får ha en del 2 som vi tar imorgon ;) haha jag har ju faktiskt varit brunet och svarthårig också. Dock hamnade inte bilderna i ordning. Men när jag var så supeblond, haha vilken pudding! Men man växte ju ifrån det också, när jag färgade håret kändes det som att jag blev en bättre människa ;) Och mitt långa blonda löshår, ingen kan nog förså hur mycket jag saknar det. Jag sa senast igår att jag ska sätta i nytt löshår, men då skrek Manda rakt ut och sa att det var fruktansvärt onödigt, ftersom jag redan har långt hår, men inte såå långt! Nu spårar jag..


Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår och mina naglar ska torka, sen ska jag göra mat. Idag blir det pommes och bearnääääääs sås. Och imorgon har jag bestämt att Niklas och jag ska skriva in oss på gymmet som ligger här borta, han bor inte på svenska men bor nära mig så det är inte långt dit för någon. Sen ska vi börja träna fem gånger i veckan. Iaf i de tre veckorna vi har framför oss, för jag har julledigt redan från den 16.de! :) Fint det mamma!

Och finns det inget annat roligt att skriva,? Det händer ju så mycket om dagarna som jag tänker att detta ska jag skriva om, men sen när man sitter här så glömmer man bort allt ;) haha.
Ha en fin dag!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

vad det gäller julledigt från den 16e dec tycker jag låter helt underbart några dagar extra jag får ha dig här hemma



2011-11-29 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0