FREDAG!

Sista dagen på denna jobbvecka! Igår gick det hyffsat bra för mig iaf, (: Men fick reda på en liten tråkig nyhet.. Eftersomdet har gått så fort med alla samtalen så var det något med att om vi fortsätter i denna takten så kommer det gå mycket fortare än beräknat, så vi som har jobbat heltid kommer att nästa vecka bara jobba deltid, förlorar väl ca 1500 på det, men veckan efter det kommer det bli som vanligt igen.

Men jag överlever nog det också, :) Då kan jag sova ytterligare lite och ändå hinna med träningen :) Idag har vi också varit ute på vår lilla runda, 45 minuter tog det. Sen gick vi inom vinmonopolet och inhandlade kvällens dryck. Eftersom de stänger 18.00 där så måste jag ta det innan jobbet ju. Men snackade lite med Linnea och vi pratade om att ändå bara sitta hemma kanske, dricka lite vin, titta på någon film och äta lite gott. Men på detta stället blir det aldrig som man tänkt sig! Vi sitter och tittar på film och det är fetefest på hela våningen.. Så då blir det säkert inte av, men Emilie skulle nog komma hit också, så v drar väl säkert ut sen, om vi inte följer med Isak. Äsch jag vet inte, vi löser det framåt kvällen :)

Idag kommer inte Alex att vara på jobbet för han skulle hem till Sverige, så då kommer det förmodligen komma en från Viasat och vara dagen teamleader, det kan nog gå riktigt bra. Han ska nog kunna pusha på ordentligt :D





En bild från när min härliga familj var i Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0