Första inlägget som 20 åring

Gårdagen var helt Okej, den var chill och koselig. De mesta var ute på lönepils men kom sedan hem till mig bara för att jag fyllde år, så fina är dom! :) Jag fick tre flaskor vin, jag fick en t-shirt av tjejerna, jag fick en dildo utav Linnea H och hennes pojkvän, tack för ni tänker på mina behov! och sen fick jag ju självklart min syster på besök :) Vi började locka våra hår och fixa oss, dock var det bara jag, syrran, Manda, Isak och Ellie som klädde ut oss. haha men det var kul det också.
Vi lyssnade på 80-tals musik hela kvällen och hade det gött. Sen drog vi ut till Yatzy där Linnea fixade in oss gratis för hon stod på någon VIP lista, mehe..
Så vi dansade och hade det fint. Sen drog vi hem och sov till klockan 10 ungefär. Sen har vi mest chillat hela dagen, jag tog syrran till Karl Johans gate och gick i lite butiker, bara för att. Vi var ganska bakfulla och slöa men det måste ju göras när man är i storstan.

Och ikväll blir det bio! :D Sohrab, jag, syrran, Natha, Kim och Dennis drar och tittar på twilight filmen :) Yaay! Åh jag kommer blöta ner hela biosalongen när alla halvnakna karlar springer omkring på bioduken (; Och Alex är här också, Linneas pojkvän. Han kom idag och stannar till måndag tror jag. Så nu kommer vi nog inte se så mycket utav henne. Eller det vbrukar vi inte göra ändå iofs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0