Filmkväll

Ligger nu i min säng, redo för natten. Eftersom jag kommer jobba deltid denna vecka och börja kl 16 på eftermiddagarna så kommer jag kunna sova lite längre som sagt. Så stället klockan på elva så kommer jag ge mig ut på en fin löparrunda imorgon. Frågan är bara hur skönt jag kommer sova eftersom jag ikke har någon kudde. Den ligger Edo och snusar på just nu så fint. Och han däckade redan vid niotiden..

Det var där inne jag började min kväll, med film. Men eftersom han somna vart de inget roligt längre så drar ut till resten av gänget och kollar vad de gör, så vi glor lite på när Lee spelar sina mördarspel på tvn, givande! Sen slutar det med att vi är några stycken som glor på Tarantino film inne hos Lee. Men höll på att somna så här är jag nu, i mina sköna lilla 90 säng.



HaDe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0