...

Söndag, har ätit lite pasta, druckit lite vann. Somnade redan kl 23 igår på soffan framför Braveheart, haha. När jag somnade var Linnea och Tommy i rummet, vaknade upp helt alene med Miranda som försöker väcka mig, vilket hon tydligen gjort tre ggr. Vilken givande lördag, längtar tills jag är 20 så jag kan gå ut!!!

Just nu sitter jag inne på Dennis och Daniels rum, (jag vet, skit kul) och jag har suttit här ett tag nu i Daniels säng, dock vet han inte om att jag är här, han snärkar så fint. Och det värsta livet på kaninen just nu är ryssarna som har sitt dagliga bråk, helt galna är dom. Man vet aldrig om de är arga eller glada. Först tror man att de är skitsura men sen börjar de skratta helt plötsligt.. Men ryssen spacklar just nu sin dörr iaf, eftersom han häromdagen blev förbannad och slängde en gryta rakt in i den så den studsade på mig, haha. pinsamt läge!



Hej Daniel! Vad söt du är.

haha och titta vad mer jag hittar på datorn min,




haha dog lite just nu

HaDe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0