December, det börjar inte bra

Emeli om typiskt:

Fasen då ! trodde du tagit bort din blogg :O haha , bra att du kommenterade ! nu ska jag bo på din blogg :) tack för kommentaren föresten ;) gullan!




Svar: Haha oj då, jag som bloggat flitigt sedan jag flyttade hit ;)

Och jag är så otroligt ledsen ikväll, precis allt känns otroligt meningslöst :( För det första missar jag Luciaresan, som jag sett fram emot. För det andra,, så är jag otroligt egoistisk och bara tänker på min egen olycka när folk omkring mig är så himla glada över framtiden. Nästa alla underbara människor som jag bor med ska flytta långtlångt iväg.. Barcelona it is. Hade jag haft lite mer pengar skulle jag inte tvekat på att flytta med. Jag ska nu flitigt spara, sen söka jobb där istället. Eller ngt, åh..

Och tanken var att jag och Niklas skulle gå hem idag, äsch det blev ju såklart inte så, utan vi bestämde oss för att ta en pils istället, men så blev det inte heller, haha. Så åkte hem, passar på att tillbringa så mycket tid som möjligt med mina nuvarande familjemedlemmar ♥


Kommentarer
Postat av: Emeli

Haha Soooorry :(((

2011-12-02 @ 16:37:19
URL: http://emeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0