Behövde knappt lyfta ett finger

Igår när jag sov här hemma i sängen så plingade min mobil som aldrig förr. Fick bl.a SMS från Emilie, :
Jeg har skaffet jobb til oss båda två frem til den 28! Vi deler ut flyers rundt i Oslo hver kveld :) lungt eller hur? Are you in?

Haha, så skönt, tänker jag. När man väl har fått lite kontakter här i Norge så behöver man inte göra så mycket mer dsen :) Men att dela ut reklam kanske inte är världens roligaste jobb, men ett jobb är alltid ett jobb! Men ca 30 minuter senare ringer Alex och säger att ett nytt projekt ska börja på ONsdag och jag gärna får jobba där om jag vill :) Två jobb på en och samma dag utan att ens ha behövt söka :) Så ja, jag börjar jobba på Ltm på onsdag igen och kommer jobba dagtid vissa dagar och kväll vissa kvällar. Bra med kväll då man tjänar lite extra oengar ;)

Idag ska jag tvätta, jag ska hämta ut mitt bankomatkort och jag ska gå till Losang, som en tjänst till Miranda då hon jobbar hela dagen och lämna hennes timelister :) Så på med sminket och sen ut i denna härliga stad igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0