Tittar på How i met your mother och dricker te

Så nu sitter jag äntligen i min fula gamla soffa och bara tar det lite lugnt, helt själv denna gången. Emeli (min nya inneboende) skulle sova hemma hos henne inatt för hennes grabb var himma från Malmö. Men känns bra att också vara lite själv. Inget prat och jag får prutta hur mycket jag vill :) Nej det var seriöst inget skämt, Emeli blir skitsur när man gör att. haha.

Och
fotbollen idag (min första match på två år och har tränat två träningar) gjorde mig gott faktiskt, jag tyckte det var lika roligt som vanligt när inte det här dödliga seriösa som svävar i luften. Jag vill bara leka, tycker jätte mycket om tränarna som skojar och skrattar, också under match liksom. Det har jag inte vart med om sen,, ja det har nog aldrig hänt. Så det känns väldigt bra när man inte är så duktig och egentligen gör bort sig :D haha

Kanske borde gå och lägga mig nu så jag orkar ta mig upp inatt då det är jobb igen som gäller! :) Och så blir det även sovmorgon då jag inte börjar försen 15 imorgon eftermiddag! Ibland har jag det också bra (:

Sov gott allihopa!



Jag utanför Versailles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0