Hemma från ännu en arbetsdag!

Men så fort jag är färdig med alla tidningar imorgon bitti så kan jag sova ända tills jag ska jobba nästa natt ;) För är totalt ledig imorgon!
Men det kommer jag ju inte göra såklart, imorgon ska jag städa toaletten, damma, dammsuga ochsåvidare! Det gör sig inte självt och man vill inte leva i något sopbo :) Och så ska jag dessutom dra en 6 kilometare med Sarah :)

Nu har jag också köpt nytt dassapapper. Jag har inte förstått hur det kan ha gått åt så fort? Det har gått åt en rulle om dagen? haha Sen kom jag på att det måste vara Emelie som är den stora missbrukaren här ;) Jag lovar hon käkar typ toapapper! Igår när jag lämnade lägenheten för att åka hem till mamma och pappa så var det nästan en hel rulle kvar. Sen kom jag hem, runt nio på kvällen och då var allt slut? Jag fick använda hushållpapper till mina behov, haha. Så visste jag att Emelie hade gått upp till mig en sväng efter hon vart och handlat. Så jag ringde henne och frågade vart hon gör hän allt, haha. Men just igår förklarade hon att hennes nos hade runnit som ett vattenfall för hon var så jäkla förkyld så hon hade snytit upp allt mitt papper. Men annars också, haha det går åt när Emelie is in da house!

Passar på att lägga upp en bild från sista dagen i Paris, så här störda är vi med våran fantasi!



Men vem vinkar vi till då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0