Dagens löpning avklarad

Precis hemkommer från en liten löparrunda på 6. Kändes gött, det blev ingen igår som planerat, jag tränade ben och rumpa hemma istäållet på mattan. Och därav min grymma träningsverk på framsida lår. Men hallå! Jag vill inte ha träningsverk på framsidan? Jag vill ha på baksidan!  Så därför maxade jag lite i uppförsbacken på rundan ;) Och jag var dessutom kluven på vilken jacka/tröja som jag skulle ha på mig. Jag gick ut på balkongen och kände efter vilket väder det var, och jag tyckte det var lite blåsigt och kyligt, så det blev min vindtäta ganska varma jacka. Den var såklart för varm, haha. Solen kom ju fram under rundan och nu är det dessutom super fint väder :D Vilket är nice, nu när man är klar med träningen så kan man ju bara njuta ;)

Dock finns det lite i lägenheten att göra, typ dammsuga. Har ni någon aning om hur mycket min håriga hund fäller? Och därför ska jag också byta sängkläder. Emeli rullar kudden varje kväll innan hon ska lägga sig på den :D haha. Jag är så van vid hundhår överallt på min kropp nu så jag är van :) Men fan, det värsta är ändå när man är nyduschad och ska torka sig med den nytvättade handduken. Efter det så behöver man en dusch till för hela handduken är full med hundhår. haha, Dags att klippa dig nu kanske Hugo? Och vi ska dessutom kapa dina kuddar (:

Nej nu ska jag dricka lite mer vatten sen blir det duschen, Emeli och jag drar väl en runda på stan eller något :) Efter städningen dock... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0