Bara för att man jobbar ska man inte sluta leva?

Heeej! En lagom händelserik helg med alldeles för lite sömn som vanligt :) Så därför sov jag till halv ett idag, när Emeli väckte mig. Vad har hänt då? Jo fredags var jag ledig, då gick vi på bio. Sarah, jag och Emeli tittade på pirates, helt okej, men den går ju inte att jämföras med ettan. No way. Men se den ni som inte gjort det, Johnny Depp kan man väl inte få nog av att glo på?

Sen vidare på jobb på natten, var hemma vid sex. Då var det bara att gå och lägga sig en timme för att lite senare upp och jobba på willys :) Där jag började klockan nio. 9-21.15, goa timmar, men det var ju en lördag så det blir ju lite mer betalt. Sen hem och sätta på sig andra kläder, släppa ner håret och Annie kom en runda :) Vi satt och drack lite öl, och sen när dricker jag öl förresten? Men det var helt ok. Sen in till grannen på lite förkrök, trevligt med nya människor. Sen vidare till Jekyll, (känns som vi var överallt den kvällen) Jag har ingen aning om hur mycket pengar jag gjorde av med och jag vill nog inte veta.

Sen stänger Jekyll och vi drar på efterfest och Timmy, jag och Annie. Jag kommer inte ihåg allt för mycket av kvällen/morgonen. Tur är väl det kanske? Vi var hemma vid fem, var lagom trött då :) Ja och sen började jag jobba igen vid tio på willys. mm,, Annie vaknade och frågade; Sofie stämmer den klockan som är vid fönstret, jag flyger upp och tittar på min mobil. Ajaj, 09.53. Tur man bor nära jobbet, jag slängde på mig kläderna och sprang till jobbet, haha. Och jag hann i tid som vanligt ;) Tur att man har lättväckta vänninor.

Jag la över bilder från min kamera till datorn, här kommer lite :)




Jag och Malin i Malmö och blir sminkade av Felicia.



Jag i mitt svarta hår :) Ganska snyggt ändå tycker jag, ansiktet blir liksom mer markerat. Detta var i Helsingborg när farfar (♥) fyllde 75 :)



Från i vintras, när kören var på Lucia resan, detta var den roligaste kvällen på mycket länge!



Moa och jag i Paris :)


Nu kommer lite bilder som är tagna i fredags :)






Nej nu måste jag köpa lite fika på Willys för snart kommer pappa och hälsar på :D


Kommentarer
Postat av: Moa

Nej men ojdå, här ser man bilder på en som man inte visste existerade.. :D

2011-07-05 @ 21:38:35
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0