Halli hallo magnus

Går det att gå ut ? Nej knappt inte.. Blir galen på detta. Dessutom läser jag Malin blogg, http://wakoo.blogg.se/, och hon är i Thailand och man kan inte bli annat än avundsjuk :( Jag vill också iväg nu. det är snart ett år sen vi var i Bulgarien :o Hur sjukt är inte det? Tiden går så jobbigt fort (i vissa fall), typ Paris hade gärna fått vara imorgon ;D
Emil är redan där nere nu så han kommer guida oss när vi kommer ner (: Haha och min pojkvän Emil är helt galen på mig, nu när vi ska inreda våran lägenhet:
- Sofie, Allt behöver inte vara franskt?!



Haha men det är ju så himla snyggt och stilrent (:
Efter Frankrike blir det förmodligen Grekland en vecka, :) ja till hösten alltså. Innan jag dör ska jag ha sett världen. Efter Grekland så har vi planer på Thailand, hade helst velat stanna där i två månader och bara backpacka (: hade varit en upplevelse för livet det.
Bilden tod jag ifrån Malin facebook, hoppas att det är OK ;)

Kommentarer
Postat av: malin

haha its okey!

thailand maste ni aka till, paradiset pa jorden!!! (:

jag ska njuta at er alla i kylan! :D

2011-01-10 @ 13:49:11
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0