Ännu en söndag

Jag älskar söndagar! Kanske inte när jag gick i skolan men nu när jag ändå är ledig på måndagarna också :D Jag tycker att de är så himla mysiga. Söndagarna är till för att tillbringas på soffan hela dagen med film, under ett varmt täcke, med sin karl och hemskt gärna lite godis :D Dock jobbar jag idag, haha. Så får ta det myset ikväll istället (:
Detta året är lite speciellt, Jag och Emil fyller 20, mamma och pappa fyller 45 (japp de är lika gamla, hon ville inte ha någon gammal gubbe helt enkelt som bara skulle bli grå och ful väldigt fort, precis som jag och Emil ;D) (haha) Och Dan fyller 25 år, Sandra är den enda som sticker ut som fyller 22, hehe offer. Men iaf, det ska firas, så vi åker förmodligen till Kreta i höst, och det kommer bli så himla mysigt! :) Sist jag var i Grekland var jag sex :O Alldeles för många år sen nu! Men nu ska jag borsta tanden för att sedan åka till jobbet (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, och blir det det datumet så är jag den enda som firar min födelsedag där.. Så ja, offer!!!

2011-01-16 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0