Fredagen, Lördagen

Just nu går Amelie från Montmartre på tv:n, medans Emil och Mick ligger och snusar så härligt på soffan. Måste vart en hård natt? Själv kom jag hem vid tre. Kvällen började hos mig, mina söta flickor kom och jag bjöd på middag. Vart fläskfile inbakad i smördeg, supär!

Mycket skratt och roliga bekännelser och det blev "vackra" fotografier tagna, tänker dock inte visa någon ;) Efter Sarah, Felicia och Linnea (som skulle börja jobba med tidningarna klockan halv tre igen) stuckit så vill Malin, jag och Emeli lite mer, eller Emeli var kluven. Men vi letade skjuss som dårar för att ta oss till Jahannishus där Maria Heideman hade hyrt lokal och hade en avskedsfest för hon skulle till London och jobba som aupair. Och när vi väl kom dit så var klockan ganska mycket och folket började gå hem, haha. Och jag skämde ut mig som vanligt och får leva ännu en dag med ångest. Usch det ploppar bara upp saker i huvudet hela tiden, saker som man gjort och sagt, blä. Idag bestämde jag mig för att aldrig mer dricka, inte för bakfyllan utan endast för ångesten.

När jag kom hem så låg det inge liten Emil i sängen, och inte när jag vaknade på morgonen heller.. hmf, men han och Mick kom sen runt halv tio när jag ringt till pappa och frågat om han visste vart han är. Han brukar ha mer koll på det än jag :) Och nej han svarade inte på telefonen, den hade han haft på ljudlöst utan vibrator, haha.

Och en annan sak, igår när jag slutat jobba, kom jag på att jag inte hade några salladsbestick, så jag gick till harmoni och köpte ett par. De skall användas med kärlek säger jag bara. 229 kronor, inget speciellt med dom. Det gick helt okej att ta sallad iaf ;)

Nu har jag städat lägenheten, ska diska en omgång till. Och så har jag även hunnit med att slänga in en maskin tvätt (: Man märker inte när man behöver tvätta, an har ju så mycket kläder så de tar ju inte slut. Men tvättkorgen blir så överfull. Vid klockan fem ska vi på bio, kommer inte ihåg vilken det var vi skulle se, men alla skulle med iaf, farfar också :) Så det kan bli trevligt, och efter bion ska vi direkt till kallinge där Felicia och Simon har gemensam födelsedagsfest, lilla Felicia som fyllt 20 år.. Vad tiden går fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0