my new hair



Haha alltid lika seriös :)

Dagen började med väckarklockan, lite traskande i staden sen lite frukost. Sen vidare mot nyponrosen för ansiktsrengöring (: Därav min rödflimriga hud på bilden :) Fast kanske inte syns så tydligt? Det tog ca två timmar och poff så var alla orenheter borta! Verkligen superbra och supernöjd! :) Lätt värt pengarna, 600koronas. Iof var det ju inte jag som pröjsat, haha!

Sen stack Sarisen och jag ut en runda på staon. Fikade lite på andra våningen, sen gick vi i lite butiker. Vi gick in på thai supermarket för första gången :D haha, köpte någon slags tekur som ska ta bort alla slaggprodukter från kroppet. Kan också vara hjälp för överviktiga människor, man går tydligen ner massvis i vikt ;s Och man bajsar tydligen jätte mycket av det :D haha,

nu: tv!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fint det blev, jag har med bokat tid nu :) Var och ringde på hos dig innan men bara Hugo hemma.

2011-02-02 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0