Gi

Inte direkt, men jag har slutat med överdrivna kolhydrater. Kanske kan få min mage att bli bra igen. Den är jätte uppsvälld och gör jätte ont väldigt ofta, tänkte att det kanske beror på det? Jag har gett det ett försök iaf och än så länge känns det bättre :) Har även börjat dricka kaffe, få igång matsmälltningen lite.

Och ångest får jag för jag knappt hinner träna :( Jobbar man hela dagarna och sen har jobb på natten är man inte så sugen på att köra ett hårt pass på gymmet, andra kanske skulle ha pallat det men inte jag. Men anledningen till att jag har tid att blogga nu är iaf för att jag faktiskt är ledig idag :D Eller jag har jobbat inatt men är ledig resten utav dagen, så ikväll blir det spinning för moi och Sessy! Och jag är just nu hemma hos mamma och pappa också :) Åkte hit imorse och sov här när jag ändå var ledig idag, dock är ingen hemma :( Sandra och Dan har flyttat hir igen, haha. Men de ska bara bo här ett tag tills badrummet i deras lägenhet är färdigt, men Dan är i Karlshamn och syrran på Lernia, (eller hur det nu var) Pappa jobbar förmiddag och mamma har precis stuckit till jobbet.
Det är bara jag och Hugo som sitter här i soffan nu ;) Jag skickade ett sms till lilla Malin men hon svarade inte :( Hon sover säkert fortfarande ;) Och kommer ingenstans gör jag inte heller :P Har företagsbilen här och måste lämna den på plats igen och de står en bra bit både från kallinnge och ronneby, så jag behöver ha någon som kör hem mig igen efter jag lämnat bilen. Men det finns ju ingen annan bil eller människa här i närheten! haha vilka bekymmer jag har! :)
Och bara så att ni vet så ska jag till Grekland i September :D Woho! Kommer hända så mycket detta året, två konserter, en i ronneby och en i malmö, två utlandsresor, en i april och en i september. Skit bra! Då har man något att längta efter också + massvis med jobb, pengar som ska sparas, men till vad vet jag inte riktigt än! Finns så otroligt mycket som jag vill göra men kan inte bestämma mig för vilket jag ska göra först ^^ Nästa år planerar Malin och jag att dra till Thailand i två månader iaf, men sånt man märker då :)

Och här kommer en länk till min favoritblogg :)
http://killers.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0