1/2

Hur mycket som helst att göra hela tiden, dessutom är Emil helt handlingsförlamad just nu för han har en muskelinflamation i ryggen vilket har gjort att han har stannat hemma från jobbet. Dagen började med att jag seg upp, gick ut och kissade med Hugo och sen vidare till frisören. Bild kanske möjligen kommer, men datorn är världens segaste, man kanske måse värma upp den? ;) Den har nämligen inte vart igång på nåt år.

Hos frissan ringde Krister som var sjuk och ville att jag skulle jobba för honom, så då ändrades dagens planer. Så hem fort som tusan, städade toaletten, diskade (som egentligen är Emils syssla me eftersom han inte kan röra sig så får jag göra allt här hemma just nu) Vek tvätt och hängde in i garderoberna. Tvättade ju för första gången i mitt liv igår, haha. Och det gick bra, tack syrran för hjälpen ;) Och sen blev det middag, en enkel ugnspannkaka med bacon tärningar i. Första rätten som jag tror att jag lyckats med ;D

Nu har jag kommit hem från jobbet, gått en kvällsrunda och ätit lite kvällsmat. Just nu sitter jag och äter god glass och ska snart börja umgås lite mer med min stackars sambo <3

Hörs snart igen! Kommer inte ta lika lång tid denna gången innan en uppdatering :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0