Two and a half men

Oj klockan är ca 22 och jag har varit hemma hur länge som helst känns det som. Så mycket bättre att börja tidigare, och sluta tidigare. Och det går så himla bra på jobbet, så våra kunder som vi jobabr för vill att vi ska sitta några dagar extra med projektet. Så ska boka biljetter så jag är hemma den 22.re istället för 20.de. Jag är ju ändå här för att jobba, och jag vill tjäna mycket pengar, så jag kan ge mig ut i världen.

Och jag tittade för först gången på Two and a half men, säsong nio, där Herr Kutcher är med. Jag tittade på de två första avsnitten och jag är faktiskt imponerad. Det är roligt och jag skarttar precis som vanligt. Det viktiga är nog att man inte jämför med Charlie för detta känns nästan som en helt annan serie, och sen att han är så freakin hot gör bara saken mye bättre ;)
Nu ska jag gå och plocka ur mina linser och sedan krypa ner, och inte röra mig försen klockan ringer imorogn bitti, jag älskar sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0