Som vanligt

Så kommer vi inte ut. Tanken var ju att vi skulle gå ut på en irlänsk pub igår, men vi stannade hemma istället.  Inte för att jag var för full utan för att det var trevligare här hemma. Det händer så mycket här! Egentligen, tänk er, 6 unga män och 5 unga kvinnor. Intriger, drama, sexskandaler, slagsmål, alkohol. haha, slagsmål förekommer inte för ofta, vilket är skönt såklart. Det har bara hänt några enstaka gånger. Som den gången när en oönskad snubbe kom upp hit och alla hoppade på honom, det slutade med att killen springer iväg och på en hög på golvet ligger alla våra killar och slåss med varandra, haha. Det var lite skrattretande faktiskt.

Idag har jag städat, bytt sängkläder, sorterat bland mina kläder, vikt och lagt in. Det började urarta här så jag tyckte det var dags nu :) Så nu är det så fint och mysigt, det enda som behövs nu är en dusch och lite mat kanske. Undra vad man ska äta idag.. Åh jag orkar inte, haha. Mamma kom hit och laga mat till mig.





Och nu ska vi se vad denna lördag har att erbjuda :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du är lillasyster :) Miranda med såklart :)

2011-12-03 @ 19:49:23
Postat av: mamma

lilla fi jag tror nog att du kan laga god mat om viljan och lusten finns där



2011-12-03 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0