Sessan

Idag har jag varit duktig! Jag har inte ätit någon pasta, inte så mycket som en smula bröd och inget som innehåller socker, (förutom kvällsmaten då som var en tallrik yoghurt. Imorgon tänkte jag starta dagen med en tallrik havregrynsgröt. Då står man sig länge, det och ett kokt ägg! Väldens ästa frukost :) Usch, imorgon börjar jag redan nio, lite ångest. Men slutar redan klockan fyra. Kommer kännas konstigt att gå hem redan vid den tiden :o Efter att ha kommit hem ca halv tio varje fredag hur många veckor som helst.
Men det som jag också har gjort bra idag var att jag gick hem från jobbet. Det var så himla skönt! Jag ahde aldrig gjort det om inte killarna (Lee, Sohrab, Marcus) som jobbade över slutade samtidigt som mig dock. Man kan inte gå hem själv, och jag kan inte vägen ;) haha, men det var koseligt att pluffsa fram i snön. Sen kom jag hem och har snackat med Sanne, Anna, Dennis och Manda typ hela kvällen :) Och nu tar jag ett avsnitt av Gossip.Girl och somnar till det :) Klockan står på halv sju.. suck.
Slängar upp en bild på klänningen som jag ska bära på morgondagens julebord :)
Hej jag sakna dig.

Kommentarer
Postat av: sessan

gulleplutt! snyggaste bilden du kunde hitta antar jag? meen jag saknar dig med :DD kom hem så vi kan ta oss en juulfika för det måste vi hinna med :) kössma!

2011-12-09 @ 07:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0