Lite bilder från helgen :)

Bättre sent än aldrig.








Nu ska jag om några få minuter sticka till jobbet igen. Veckorna går så fort, redan torsdag!
Jag börjar få lite ångest, tiden går fort och vad ska jag göra med mitt liv? Hur länge ska jag stanna i Oslo, vart ska jag ta vägen efter Oslo, när kommer jag kunna bo med min hund igen. Jag sparar som tusan iaf, idag åt jag pulvermos och påssås till det, beasås från Sverige. Dricker vatten ur en cocacola glasflaska. På jobbet tar jag några torra brödskivor som telenorarna lämnat kvar efter sig. Men sen då, ska jag till Indien, ska jag till Barcelona, dit alla andra ska, och bo där i några månader, livnära sig på turismen?


Och just nu var det något som smällde som fan utanför.. Creepy! Och eftersom vi bara har takfönster här så kan jag inte se ut och kolla på vad som händer, ops. Byggnaden står kvar iaf.

Och det är ju första december idag. Snart är detta året slut. Snart är jag 40 och bor förmodligen i lägenhet i någon förort, är från frånskild och lämnad med två snorungar.. fyannameja, men det påminner mig om min nästa tatuering: Se ljuset, vad som än händer.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Opps här var det deppigt värre ha ha! Sofie börja du redan tänka på när du är 40:) Det är just nu som du är bästa låtskrivaren, så passa på att skriva en hit:)Sedan kan du jobba inom musiken. Hoppas du mår bättre idag från förkylningen Puss på dig gumman////Pappsen.

2011-12-01 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0