Jeg lurer på vart jeg har lagt min mösse?

Hittar den inte någonstans, och jag behöver ngt som trycker ner mitt hår idag, tuperade det lite föör mycket tycker jag. Har letat i resväskan och allting, min nya mössa som jag aldrig användt. haha har väl glömt den också, precis som min mobilsladd.
Idag kommer våra kunder och ska lyssna på mig och Emilie när vi ringer runt, lite nervöst faktiskt. Men om vi bara gör det som vanligt och låter lika trevliga som alltid så går det nog bra :) Måste ju göra dem nöjda.

Och just nu äter jag frukost, äggröra med lite rökt kryddad kalkon. Blev mums, så nu kan jag gå till jobbet utan att vara hungrig :) Måste bli lite nyttigare också, inte att äta rätt utan att faktiskt äta lagad mat. Inte bara knäckebröd eller kokad pasta, så igår när jag kom hem från jobbet så ställde jag mig framför spisen och stekte en himla massa, korv, tomat, ägg och svamp. När jag åt det kom jag på att det hade varit gott med lök i också. Smakade ju bara svamp typ, moha.
Så det ska jag även ha med mig till jobbet idag, första gången som jag har matlåda med mig, haha. I början hade jag kun mackor, och ngn frukt. Nu på senare tid har det blivit mycket yoghurt som jag löpt upp till Bunnpris och köpt. Igår krängde jag soppa och idag blir det varm lagad mat :D Så bra!



Kommentarer
Postat av: mamma

din mössa har du slarvat bort mina blir uppätna av hugo jag vet inte vilket som är bäst

2011-12-08 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0