Kontraktet är skrivet och ska skickas idag!

För första gången i mitt liv ska jag flytta! Blandade känslor verkligen, hela mitt liv har jag bott i samma vita tegelhus i Kallinge med mina föräldrar och nu ska jag flytta ifrån dom och hoppa in i en lägenhet mitt i stan i ronneby! Jag ska inte flytta själv (tack och lov) utan såklart så flyttar Emil med mig :) Så nu ska vi helt plötsligt bli sambos :D Efter tre ½ år tar vi steget vidare :) Känns vuxet och väldigt seriöst vilket jag är väldigt glad över.
Det är en tvåa på 55 kvadrat meter och det är helt perfekt för oss två. Vi var och kikade på några lägenheter innan båda två fastande för denna :) Det är en riktigt fräsch lägenhet med ny lagt laminatgolv och med ljusa tapeter. På toaletten får det plats en tvättmaskin vilket vi säkert kommer sätta in efter ett tag :)
Det kommer ju alltid lite förberedelser som till exempel soffa osv, men allt det kommer fixa sig fint. Soffan får vi av min syster och hennes pojkvän, en skinnspffa som är jätte skönt men katterna har varit lite glada för att riva på den, men den kommer vi börja med. Köksmöblemanget får vi av min syster, sängstommen får vi köpa för en billig peng av syrran men madrasserna ska vi fixa själva, tv:n är redan inhandlad, vi köpte en 42 tummare på kallinge radio för bara 5 000 faktiskt, ett bra pris om jag får säga det själv :) Och så vidare och så vidare :D Känns som att vi kommer komma ganska billigt undan med den här flytten eftersom jag har en syster som gärna slösar och ska köpa nytt fastän hon egentligen inte behöver :D Det tycker Emil och jag är prima!
Nu fick jag skriva av mig lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0