Hej kära vänner

Jag kom hem från Tyskland i förgår och det var verkligen en fartfylld helg och jag har haft så himla roligt! Vi var sex tjejer som delade rum under lusseresan och det blev sena kvällar med massvis med skratt. Ibland är det sjukt hur liten världen är! Jag delade rum med bland annat en tjej som heter Linnea, första gången jag träffade henne, eller ja vi har träffats på lite rep osv.
Jag fick världens roligaste komplimang av henne som gjorde min dag.
Vi satt på bussen på väg ner i tyskland och vi började prata om ronneby lucia. Jag var ju tärna för två år sen, och det visade sig att hon också hade sökt. Så sa hon:
Ja men Emma du var väl också sökande? Och det var en till tjej som gick estet som var där, hon var superblond och sjöng så himla fint!
Haha då börjar jag fnissa lite, det var ju jag (a) Låter lamt men det var väldigt gulligt att hon kom hade lagt mig på minnet och pratade gott om mig och min röst utan att veta om det :)
Vi gick ut sista kvällen också, åh vi hade så roligt! Hela gruppen gick först ut och åt ihop, och på nedervåningen av baren där vi var så fanns det ett ytterst litet dansgolv där vi började skaka efter ett par glas vin :) Det var bara föräldrar där nere typ :D haha alltid roligt att dansa med äldre för de är inte så himla sura och bittra som människor i vår ålder kan vara ;p
Ja och kvällen gick vidare till ett dans ställe för yngre som hette Bigger room. Väldigt roligt att vi hittade ställen som vi aldrig vart på innan. Det kommer säkerligen att göras om nästa år!
Och lite bilder såklart, dock har jag ej orkat lägga över mina bilder från kameran så det blir lite taggade bilder från Facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0