1 December

Och nu börjar allt julstök på riktigt känns det som. När Julkalendern börjar känns det som att nu är det snart jul. Vad har hänt mig de senaste dagarna då? Jo i förgår kom Dea till mig en runda, har saknat henne så mycket, Och Malin kom också så vi skulle ha lite sleepover med massa godis och film :) På kvällen får jag ont i magen och mår så illa så jag tror jag ska dö, (eller iaf kräkas) Och Spyr gör jag ju självklart hela natten också :) Kul, när man äntligen träffas så smittar man dom väl med maginfluensa eller något :( Så gårdagen tillbringades i soffan under ett stprt täcke. Åt nästan ingenting på hela dagen för jag visste att det ändå skulle komma upp. Och det lilla jag åt kom ju upp senare på kvällen också (Y)
Men inatt och jag inte kräkts någonting och idag vaknade jag bara med lite huvudvärk så det tog jag en treo mot :) Skulle vara typiskt att åka på något riktigt långvarigt med tanke på att jag ska åka till Tyskland imorgon på Lusseresa ju :( Så det måste jag inhandla massor inför idag, lite matsäck på resan, växla pengar osv. Måste kolla upp så jag har två lusselinnen också :)
Och jag har redan handlat färdigt nästan alla mina julklappar! Hur skönt är inte det. Så jag passade på att handla en julklapp till mig själv också, världens mest gulligaste nagellack från O.P.I, ett riktigt glittrigt lila lack som jag tänkte skulle passa fint till nyår. Och nu måste jag hoppa in i duschen för strax ska jag åka in till stan och fika med några tjejer som jag inte ens vet vilka alla är :D Men gamla klasskompisar antar jag :)

Hoppas ni får en trevlig julmånad :*


Kommentarer
Postat av: Emeli

jahaa, så du köpte nagellacket x)

2010-12-04 @ 13:38:48
URL: http://emeliiversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0